FAQs

שאלות כלליות


קריטריונים להשתתפות בתכנית- זכאות


הרשמה וניהול חשבון

הזמנה ומשלוח


תשלום

שאלות כלליות

1.1. אילו מוצרים ניתן להשיג באמצעות הכלבו של NPTech?

1.2. איך נוכל ליצור אתכם קשר?

1.3. איך נוכל לקבל יעוץ בנוגע לבחירת מוצרים?

1.4. שאלות ובעיות בנושאי הרשמה והזמנה בכלבו של NPTech

1.5. מדוע גובים דמי טיפול?

1.6. ארגוני הוא חל"צ (חברה לתועלת הציבור), האם נוכל להשתתף בתכנית?

2. קריטריונים להשתתפות בתכנית- זכאות

2.1. האם הארגון שלנו זכאי להשתתף בכלבו של NPTech ?

2.2. הארגון שלי אושר אך אני לא מצליח להזמין פריט מסוים ?

3. הרשמה וניהול חשבון

3.1. אנו מעוניינים להזמין מוצרים. כיצד עלינו להתחיל?

3.2. אם מישהו אחר כבר נרשם בשם הארגון שלנו לכלבו של NPTech, האם נוכל להשתמש בחשבון זה להזמנת מוצרים?

3.3. איך נוכל לברר את שם המשתמש והסיסמה של הארגון שלנו?

3.4. מה עלינו לעשות אם שכחנו את שם המשתמש והסיסמה של הארגון שלנו?

3.5. מה לעשות אם הפרטים הנוגעים לארגון שלנו השתנו מאז שבוצעה הרשמה של הארגון לכלבו של NPTech?

3.6. מה עלי לעשות אם נרשמתי ולא קיבלתי דוא"ל המאשר את הרשמתי ?

3.7. אני לא מקבל מיילים מהכלבו שלNPTech , מה לעשות?

4. הזמנה ומשלוח

4.1. כיצד מבצעים הזמנה?

4.2. כמה מוצרים נוכל להזמין?

4.3. באיזו תדירות יוכל הארגון שלנו להזמין מוצרים?

4.4. לארגון שלנו מספר סניפים. האם כל סניף יכול להזמין מוצרים בנפרד?

4.5. איך נוכל לשלם עבור ההזמנה?

4.6. האם אפשר להזמין בטלפון ?

4.7. המוצר שאני רוצה להזמין אזל מן המלאי, מתי אוכל להזמינו?

4.8. איזה מוצר עלי להזמין ?

4.9. ברצוני להזמין מוצרים ממספר ספקים שונים

4.10. האם ההזמנה תאושר לפני ששילמתי?

4.11.האם הכתובת למשלוח יכולה להיות שונה מכתובתו הרשמית של הארגון שלנו?

4.12. מהי הכתובת למשלוח מוצרים?

4.13. מתי אפשר לצפות לקבל את המוצרים?

4.14.האם המשלוח עולה כסף?

4.15. מה לעשות אם יש לנו שאלה בנוגע להזמנה שכבר בצענו?

4.16. מה עלינו לעשות אם ברצוננו לבטל הזמנה?

4.17. מה לעשות אם עבר הזמן וההזמנה טרם הגיעה ?

4.18. מה לעשות אם המוצר אינו תקין?

4.19. מה לעשות אם ברצוננו להחזיר את המוצרים?

4.20. באיזה אופן נקבל את ההחזר הכספי?

5. תשלום

5.1. האם דמי הטיפול כוללים מע"מ ?

5.2. מהם אמצעי התשלום?

5.3. האם ההזמנה מאושרת לפני שבוצע התשלום ?

5.4. האם נגבים דמי משלוח ?

5.5. מדוע גובים דמי טיפול?

5.6. מה לעשות אם ברצוננו להחזיר את המוצרים?

5.7. באיזה אופן נקבל את ההחזר הכספי?

6. מוצרים ושירותים

1. שאלות כלליות

1.1. אילו מוצרים ניתן להשיג באמצעות הכלבו של NPTech ?
הכלבו של NPTech מציע לארגונים הזכאים לכך תוכנות שניתנו כמענק, כגון: מערכות הפעלה, חבילת אופיס, תכנות לשרתים, כלי תכנון ופיתוח ועוד, מארגונים מובילים כגון מיקרוסופט וSAP. למידע נוסף, יש לעיין ברשימת המוצרים.

1.2. איך נוכל ליצור אתכם קשר?
כתבו אלינו ל info@hakolbo.org.il

1.3. איך נוכל לקבל יעוץ בנוגע לבחירת מוצרים?
הכלבו אינו מספק יעוץ בנוגע לסוג התוכנות שעליכם להזמין ומומלץ להיוועץ באיש מקצוע לפני הזמנת מוצרים.
אם אתם מעוניינים בתוכנות ארגוניות כגון מערכות מידע ותקשורת, ומתלבטים איזה טכנולוגיה מתאימה לכם והאם כדאי להזמין אותה, אתם מוזמנים לפנות אלינו. במסגרת הפעילות של NPTech ניתנים שרותי אפיון ויעוץ בהתאמת טכנולוגיות לארגונים חברתיים, בתשלום סמלי.
מקור מידע נוסף הוא שותפי מיקרוסופט: שותפי מיקרוסופט, שותפי מיקרוסופט לעסקים קטנים

1.4. שאלות ובעיות בנושאי הרשמה והזמנה בכלבו של NPTech
בכל שאלה בנוגע להרשמה, הזנת נתונים, בעיות בהזמנה, ביטול הזמנה ועוד, יש לפנות אלינו בדוא"ל ל:
info@hakolbo.org.il.

1.5. מדוע גובים דמי טיפול?
הכלבו של NPTech הוא מיזם חברתי, שמטרתו להסיר חסמי כניסה לעולם הטכנולוגיה עבור ארגונים חברתיים ללא כוונות רווח. הכלבו מפגיש בין ספקי התוכנה המובילים בעולם לאלכ"רים, ויש בו מידע זמין ונגיש אודות התוכנות המוצעות.

הכלבו גובה דמי טיפול עבור כל בקשה, אשר נועדו לכסות את הוצאות הטיפול בבקשה, וזאת על מנת לאפשר לכלבו להמשיך ולהציע מוצרים לעמותות בצורה היעילה ביותר ובמחיר השווה לכל נפש
(בעוד שדמי הטיפול משתנים ממוצר למוצר, ארגונכם עדיין יחסוך עשרות אחוזים ביחס למחירים הרגילים בשוק).

1.6. ארגוני הוא חל"צ (חברה לתועלת הציבור), האם נוכל להשתתף בתכנית?
כן, בתנאי שיש לארגונכם אישור 46א' בתוקף.

2. קריטריונים להשתתפות בתכנית- זכאות

2.1. האם הארגון שלנו זכאי להשתתף בכלבו של NPTech ?
על מנת להשתתף בכלבו של NPTech, מלכ"רים נדרשים לעמוד הן בקריטריונים הכלליים לזכאות המפורטים להלן והן בקריטריונים של כל תורם ספציפי.
האישור ההכרחי להשתתפות מלכ"ר בתוכנית הוא: אישור 46א' בתוקף.
לפירוט ולמידע נוסף יש לעיין בקריטריונים לזכאות.

2.2. הארגון שלי אושר אך אני לא מצליח להזמין פריט מסוים ?
יתכן שהארגון שלך אושר עבור ארגון תורם אחר, לא עבור הארגון שאת הפריט שלו אתה מעוניין להזמין. (לארגונים תורמים שונים יש קריטריונים שונים לזכאות). מומלץ לבדוק את תנאי הזכאות עבור כל מוצר לפני ביצוע שלב ההזמנה.

3. הרשמה וניהול חשבון

3.1. אנו מעוניינים להזמין מוצרים. כיצד עלינו להתחיל?
בשלב ראשון עליכם לרשום את ארגונכם ולשלוח מסמכים מתאימים על מנת שנבדוק אם אתם זכאים להזמין מוצרים בכלבו. רק לאחר קבלת אישור מאיתנו, תוכלו להזמין מוצרים. יש לעיין בדף מתחילים כאן להנחיות.

3.2. אם מישהו אחר כבר נרשם בשם הארגון שלנו לתוכנית הכלבו של NPTech, האם נוכל להשתמש בחשבון זה להזמנת מוצרים?
כן. תזדקקו לשם המשתמש והסיסמה של ארגונכם על מנת להיכנס למערכת. הקישו על בקשת סיסמה חדשה. תתבקשו לספק את כתובת הדואר האלקטרוני הרשמית של ארגונכם או את שם המשתמש. סיסמה חדשה תישלח אליכם בדואר אלקטרוני. אם אינכם יודעים אף אחד מפרטים אלה, צרו עימנו קשר:
info@hakolbo.org.il.

3.3. איך נוכל לברר את שם המשתמש והסיסמה של הארגון שלנו?
אם אינכם יודעים את הסיסמה של ארגונכם, הקישו על בקשת סיסמה חדשה. תתבקשו לספק את כתובת הדואר האלקטרוני הרשמית של ארגונכם או את שם המשתמש. סיסמה חדשה תישלח אליכם בדואר אלקטרוני. אם אינכם יודעים אף אחד מפרטים אלה, צרו עימנו קשר:
info@hakolbo.org.il .

3.4. מה עלינו לעשות אם שכחנו את שם המשתמש והסיסמה של הארגון שלנו?
אם אינכם יודעים את הסיסמה של ארגונכם, הקישו על בקשת סיסמה חדשה. תתבקשו לספק את כתובת הדואר האלקטרוני הרשמית של ארגונכם או את שם המשתמש. סיסמה חדשה תישלח אליכם בדואר אלקטרוני. אם אינכם יודעים אף אחד מפרטים אלה, צרו עימנו קשר: mailto:info@hakolbo.org.il.

3.5. מה לעשות אם הפרטים הנוגעים לארגון שלנו השתנו מאז שבוצעה הרשמה של הארגון לתוכנית הכלבו של NPTech ?
שילחו את הודעתכם בדואר אלקטרוני אל info@hakolbo.org.il והזינו את המילים "שינוי פרטים" בשורת הכותרת. כללו את המידע הבא בגוף ההודעה:

· שם הארגון

· מספר עמותה

· הפרטים החדשים

3.6. מה עלי לעשות אם נרשמתי ולא קיבלתי דוא"ל המאשר את הרשמתי ?
אם לא קבלתם דוא"ל המאשר את פרטי ההרשמה שלכם, כתבו לנו על כך מהכתובת הרשמית של ארגונכם.

3.7. אני לא מקבל מיילים מהכלבו שלNPTech , מה לעשות?
ודאו שכתובת הדוא"ל עימה נרשמתם נכונה. כמו כן ודאו שלא מופעל שירות מסנן דואר זבל. אם הוא מופעל, יתכן שהדוא"ל נמצא בתיקיית דוא"ל הזבל.

4. הזמנה ומשלוח

4.1. כיצד מבצעים הזמנה?
לאחר שתקבלו אישור מאתנו להזמנת מוצרים מהכלבו, תוכלו לבחור את המוצרים אותם תרצו להזמין. עבור הזמנת המוצרים נגבים דמי טיפול שמטרתם לכסות את ההוצאה האדמיניסטרטיבית בהפעלת תכנית הכלבו. אנא תכננו מראש את הזמנתכם. עבור כל ספק מוצרים יש לבצע הזמנה נפרדת, לא ניתן להזמין מוצרים מספקים שונים בהזמנה אחת. עיינו בדף ביצוע הזמנה לקבלת מידע נוסף.

4.2. כמה מוצרים נוכל להזמין?
לארגונים התורמים שלנו ישנם קריטריונים לגבי מספר המוצרים שארגון יכול להזמין. למידע נוסף, יש לעיין בקישורים הבאים:

· קווים מנחים לתוכנית הנגשת התוכנה העולמית של מיקרוסופט

· בקרוב: קריטריונים למוצרים מבית SAP

4.3. באיזו תדירות יוכל הארגון שלנו להזמין מוצרים?
לארגונים התורמים שלנו ישנם קריטריונים לגבי מספר ההזמנות שארגון יכול לבצע. למידע נוסף, יש לעיין בקישורים הבאים:

· קווים מנחים לתוכנית הנגשת התוכנה העולמית של מיקרוסופט

· בקרוב: קווים מנחים לתוכנית SAP העולמית

4.4. לארגון שלנו מספר סניפים. האם כל סניף יכול להזמין מוצרים בנפרד?
כן, בתנאי שכל סניף קיבל מעמד משלו כעמותה ללא מטרות רווח. אם זהו המצב:

· רשמו את סניפכם בטופס רישום הארגון.

· ברגע שרשמתם את סניפכם, וקבלתם אישור כי הוא עונה על הקריטריונים לזכאות, תוכלו לבצע הזמנה על ידי כניסה לכלבו של NPTech תוך שימוש בשם המשתמש והסיסמה של הסניף שלכם.

· אם כבר התבצעה הרשמה לסניף שלכם בעבר, היכנסו למערכת דרך דף הבית

· אם כבר התבצעה הרשמה לסניף שלכם בעבר, אך אינכם יודעים את שם המשתמש והסיסמה, הקישו על בקשת סיסמה חדשה בדף הבית והזינו את כתובת הדואר האלקטרוני הרשמית של ארגונכם. שם המשתמש והסיסמה של ארגונכם יישלחו אליכם לדואר האלקטרוני. אם אינכם יודעים אף אחד מפרטים אלה, צרו עימנו קשר: info@hakolbo.org.il .

4.5. איך נוכל לשלם עבור ההזמנה?
תשלום ניתן לבצע באמצעות העברה בנקאית או בהמחאה לכלבו של NPTech. את פרטי חשבון הבנק לתשלום תקבלו בדוא"ל שישלח אלכם לאחר סיום ההזמנה. אם לא קבלתם את פרטי החשבון, אנא פנו אלינו.

4.6. האם אפשר להזמין בטלפון ?
לא, שירות הכלבו של NPTech מופעל ע"י צוות עובדים קטן ואין ביכולתנו לתת מענה לשיחות טלפון. אם לא מצאתם כאן מענה לשאלותיכם, אנא פנו אלינו.

4.7. המוצר שאני רוצה להזמין אזל מן המלאי, מתי אוכל להזמינו?
בכלבו של NPTech אנו נסמכים על נדיבותם של הארגונים עימם אנו עובדים. לכן אם מוצר מסוים אזל מן המלאי לא נוכל לתת תשובה לגבי המועד החדש לאספקתו או האם המוצר יסופק שוב בעתיד, שכן הדבר אינו תלוי בנו.

4.8. איזה מוצר עלי להזמין ?
הכלבו אינו מספק יעוץ בנוגע לסוג התוכנות שעליכם להזמין ומומלץ להיוועץ באיש מקצוע לפני הזמנת מוצרים.
אם אתם מעוניינים בתוכנות ארגוניות כגון מערכות מידע ותקשורת, ומתלבטים איזה טכנולוגיה מתאימה לכם והאם כדאי להזמין אותה, אתם מוזמנים לפנות אלינו. במסגרת הפעילות של NPTech ניתנים שרותי אפיון ויעוץ בהתאמת טכנולוגיות לארגונים חברתיים, בתשלום סמלי.
מקור מידע נוסף הוא שותפי מיקרוסופט: שותפי מיקרוסופט, שותפי מיקרוסופט לעסקים קטנים.

4.9. ברצוני להזמין מוצרים ממספר ספקים שונים
בכדי להזמין מוצרים מספקים שונים, עליכם לבצע מספר הזמנות, הזמנה נפרדת לכל ספק. לכל אחד מהארגונים התורמים שלנו יש קריטריונים ותנאי הזמנה שונים, אנא עיינו בהם לפני ביצוע ההזמנה:

· קווים מנחים לתוכנית הנגשת התוכנה העולמית של מיקרוסופט

· בקרוב: קריטריונים למוצרים מבית SAP

4.10. האם ההזמנה תאושר לפני ששילמתי?
ביצוע ההזמנה והמשלוח יעשו רק לאחר קבלת התשלום עבור ההזמנה.

4.11. האם הכתובת למשלוח יכולה להיות שונה מכתובתו הרשמית של הארגון שלנו?
הכלבו של NPTech דורש שהסחורה תסופק אל הכתובת למשלוח של ארגונכם.
הערה: ישנם ארגונים תורמים מסוימים שעשויים לאשר משלוח של הסחורה לכתובת אחרת, בתנאי שיתבצע אימות של הכתובת למשלוח על ידי נאמן או דירקטור בארגונך. יש לעיין בדף הכתובת למשלוח לפרטים נוספים.

4.12. מהי הכתובת למשלוח מוצרים?
עבור מענקי התוכנה של מיקרוסופט, מיקרוסופט דורשת כי הסחורה תישלח לכתובתו הרשמית של ארגונכם. כתובתו הרשמית של הארגון היא הכתובת המופיעה על גבי המסמך המאשר את העובדה שהארגון הינו ארגון ללא מטרות רווח. לקבלת סיוע נוסף, יש לשלוח הודעת דואר אלקטרוני אל info@hakolbo.org.il .

4.13. מתי אפשר לצפות לקבל את המוצרים?
מוצרים שנתרמים על ידי הארגונים התורמים שלנו עוברים טיפול מיוחד. תוכלו לצפות לקבל את המוצרים שהזמנתם בהתאם ללוחות הזמנים הבאים:

· מיקרוסופט – עד 14 ימי עבודה ממועד קבלת התשלום.

· בקרוב- SAP , עד 10 ימים ממועד קבלת הזמנתך על ידנו

4.14. האם המשלוח עולה כסף?
לא, במסגרת התכנית לא נגבים דמי משלוח.

4.15. מה לעשות אם יש לנו שאלה בנוגע להזמנה שכבר בצענו?
שילחו את שאלתכם בדואר אלקטרוני אל info@hakolbo.org.il והזינו את המילים "בירור על מצב ההזמנה" בשורת הכותרת. כללו את המידע הבא בגוף ההודעה:

· שם הארגון

· מספר עמותה

· מספר אישור ההזמנה

4.16. מה עלינו לעשות אם ברצוננו לבטל הזמנה?
שילחו את הודעתכם בדואר אלקטרוני אל info@hakolbo.org.il והזינו את המילים "בקשה לביטול הזמנה" בשורת הכותרת. כללו את המידע הבא בגוף ההודעה:

· שם הארגון

· מספר עמותה ללא מטרות רווח

· מספר אישור ההזמנה

· סיבת הביטול

4.17. מה לעשות אם עבר הזמן וההזמנה טרם הגיעה ?
אם ידוע לכם שכבר עברו 14 ימי עבודה מקבלת התשלום, אנא פנו אלינו

4.18. מה לעשות אם המוצר אינו תקין?
אנא צרו עמנו קשר כדי שנוודא מולכם אם המוצר אכן לא תקין. במידה והמוצר פגום, נשמח להחליף אותו.

4.19. מה לעשות אם ברצוננו להחזיר את המוצרים?
ניתן להחזיר מוצרים רק באריזתם המקורית, ובתנאי שאף אחת מהתוכנות לא הותקנה.
שילחו את הודעתכם בדואר אלקטרוני אל info@hakolbo.org.il והזינו את המילים "בקשה להחזרת מוצרים" בשורת הכותרת. כללו את המידע הבא בגוף ההודעה:

· שם הארגון

· מספר עמותה

· מספר אישור הזמנה

· הסיבה להחזרת המוצרים

4.20. באיזה אופן נקבל את ההחזר הכספי?
החזר כספי מתבצע ע"י חברת NPTech באמצעות המחאה. העמותה המזוכה תמציא קבלה על סכום הזיכוי, בגין שרות שלא סופק.

5. תשלום

5.1. האם דמי הטיפול כוללים מע"מ ?
NPTech היא חברה לתועלת הציבור ולכן לא גובה מע"מ עבור שירותיה.

5.2. מהם אמצעי התשלום?
את התשלום ניתן לבצע בהמחאה לפקודת NPTech או ע"י העברה בנקאית. פרטי חשבון הבנק ישלחו אלכם בדוא"ל.

5.3. האם ההזמנה מאושרת לפני שבוצע התשלום ?
ההזמנה תתבצע רק לאחר קבלת התשלום עבורה.

5.4. האם נגבים דמי משלוח ?
לא, אין תשלום נוסף עבור דמי המשלוח.

5.5. מדוע גובים דמי טיפול?
הכלבו של NPTech הוא מיזם חברתי, שמטרתו להסיר חסמי כניסה לעולם הטכנולוגיה עבור ארגונים חברתיים ללא כוונות רווח. הכלבו מפגיש בין ספקי התוכנה המובילים בעולם לאלכ"רים, ויש בו מידע זמין ונגיש אודות התוכנות המוצעות.

הכלבו גובה דמי טיפול עבור כל בקשה, אשר נועדו לכסות את הוצאות הטיפול בבקשה, וזאת על מנת לאפשר לכלבו להמשיך ולהציע מוצרים לעמותות בצורה היעילה ביותר ובמחיר השווה לכל נפש
(בעוד שדמי הטיפול משתנים ממוצר למוצר, ארגונכם עדיין יחסוך עשרות אחוזים ביחס למחירים הרגילים בשוק).

5.6. מה לעשות אם ברצוננו להחזיר את המוצרים?
ניתן להחזיר מוצרים רק באריזתם המקורית, ובתנאי שאף אחת מהתוכנות לא הותקנה.
שילחו את הודעתכם בדואר אלקטרוני אל info@hakolbo.org.il והזינו את המילים "בקשה להחזרת מוצרים" בשורת הכותרת. כללו את המידע הבא בגוף ההודעה:

· שם הארגון

· מספר עמותה

· מספר אישור הזמנה

· הסיבה להחזרת המוצרים

5.7. באיזה אופן נקבל את ההחזר הכספי?
החזר כספי מתבצע ע"י חברת NPTech באמצעות המחאה. העמותה המזוכה תמציא קבלה על סכום הזיכוי, בגין שרות שלא סופק.

6. מוצרים ושירותים
אתם מוזמנים לעיין ברשימתהמוצרים שלנו , אך זכרו שעליכם להירשם ולקבל אישור זכאות לפני שתוכלי לבצע הזמנה.