ביצוע הזמנה

תוכנית הכלבו מציעה בחנות המקוונת מוצרי טכנולוגיה שנתרמו על ידי ארגונים תורמים עבור ארגונים הזכאים לכך.

 אם ארגונכם נרשם לתוכנית וקיבלתם אישור מ NPTech כי הוא עומד בקריטריונים לזכאות לפחות עבור אחד מהארגונים התורמים שלנו, יש לקרוא את הקווים המנחים שלהם לפני ביצוע ההזמנה. תוכלו להתעדכן שם אודות מספר המוצרים שבאפשרותכם להזמין, כמויות מינימליות להזמנה ועוד.

לאחר שתקראו את הקווים המנחים, יש להיכנס לחנות המקוונת תוך שימוש בשם המשתמש והסיסמה של ארגונכם. אם שכחתם את הסיסמה, הקישו על הקישור "שכחתי את הסיסמה" בצד שמאל של המסך.

לאחר שנכנסתם לחנות המקוונת, תוכלו לעיין במוצרים ולבחור לחפש על פי הארגון התורם או על פי סוג המוצרים. בכל אחד מהמקרים תוצג רשימה של תוכנות שניתן לקבל בצירוף דמי טיפול מתאימים.תוכלו להקיש על כל אחד מהפריטים על מנת לצפות במידע נוסף.

לאחר שתחליטו שברצונם להזמין מוצר מסוים, הוסיפו אותו לעגלת הקניות שלכם. תוכלו לראות את הפריטים שבעגלת הקניות בכל עת. לאחר שתסיימו לבחור מוצרים, חזרו לעגלת הקניות והשלימו את התהליך. בסיום התהליך תקבלו סיכום של הזמנתכם ובקשה לאישור הכתובת למשלוח שמסרתם. במידה ואתם מאשרים את הפרטים עברו לשלב תשלום דמי טיפול.

לאחר סיום העסקה, תקבלו בדואר אלקטרוני אישור על ההזמנה, בקשה לתשלום דמי טיפול וקבלה. בנוסף, תידרשו לשלוח ל-NPTech  המחאה בצירוף עותק של הקבלה לכתובתנו:
רחוב המלאכה 2, קומה ב
' מיקוד 71520, לוד.

ההזמנה תטופל לאחר קבלת דמי הטיפול 
.

הערה חשובה: כל הזמנה אינה יכולה להכיל מוצרים מיותר מארגון תורם אחד .כלומר, לא תורשו להוסיף מוצר של ארגון תורם כלשהו לעגלת הקניות אם היא כבר מכילהמוצר מארגון תורם אחר. יש לבצע הזמנות נפרדות עבור מוצריו של כל ארגון תורם.

הערה נוספת: השתתפות בתוכנית הכלבו מחייבת את שליחת הסחורה אל הכתובת הרשומה של ארגונכם.

לאחר שתסיימו לבצע את הזמנתכם, יוצג בפניכם דף אישורההזמנה אותו תוכלו להדפיס.

בנוסף תקבלו גם שתי הודעות דואר אלקטרוני:

  • אישור על ההזמנה
  • קבלה

כל ההזמנות דורשות אישור.

במידה ולא ניתן לקבל את הזמנתכם, תקבלו הודעה מיידית על כך והחזר אוטומטי של דמי הטיפול. אתם מוזמנים לעיין בשאלות ותשובות למידע נוסף.

תוכלו לצפות לקבל את המוצרים שהזמנתם על פי לוח הזמנים הבא:

  • מיקרוסופט: אנו נעשה כל מאמץ שהזמנתכם תתקבל עד מספר ימי עבודה ממועד קבלת ההזמנה
  • SAP: אנו נעשה כל מאמץ שהזמנתכם תתקבל עד מספר ימי עבודה ממועד קבלת ההזמנה

 במידה ומועד הגעת ההזמנה חלף וטרם קיבלתם את הזמנתכם , אנא צרו עמנו קשר בכתובת: info@hakolbo.org.il